Ja men sisådär 6 månaders intervaller är väl okej?

Lite knasigt!
Jag befinner mig just nu på Berga Naturbruksgymnasium.
På min säng. I mitt sovrum.
Herre gud!

Igår fick jag äntligen min dator!
SÅ nu tänkte jag skriva...

Uppdaterade precis min telefon, nånting gick snett.. så nu hoppas jag att säkerhetskopian fungerar...

Idag hade jag tänkt att gå en morgonpromenad.
Klev upp halv sju.
Men har som sagt suttit med telefonen och datorn i en timme nu.. fuck.
jag behöver ju steg!
Såklart så är även vi med i korpens stegtävling. man blir lite lätt manisk..! MEN DET ÄR KUL ATT GÅ!

Så den enda promena den jag gör blir väl upp till frukosten...
Via nya såklart och väcker lite slöisar...

Sen ska jag köra lillan. <3
Kolla den halta Alida.
Och rida Willy.

Om jag hinner så rider jag enjoy också.
Annars tar jag det i em. efter hästövningarna och middagen.
jajamensan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0