VILKEN FANTASTISK HELG!!!

Helt i min mening underbar.
SSC festen var som planerat helt galen.
Kvällen började hemma hos angelica, som var minst lika galen och överraskade mig med en limo!
OMG.
Massa champange och bikerboyz på vägen in till metro.
galen kväll. mindre rolig morgon.
mådde som jag förtjänade.
men, det var bara att duscha av sig gårdagen, klä på sig och göra sig iordning igen.
för såklart nalkades det utgång även på lördagen.
börjades på marios? bowling och öl. vi missade bowlingen och anlände till ölen.
det långtidslånades ett bowlingklot och begavs sig vidare till metro, igen.
kände mig aningens gammal. blev uppraggad av en pojkspoling. tackade snällt nej.

söndagen sov jag bort. typ. klev upp ur sängen vid 16 tiden. det var länge sen jag sov så länge.
kom inte längre än till vardagsrummet när jag insåg att inglorious basterds precis skulle börja på canal+.
skojja inte jag har väntat på att se den! antingen har den precis slutat, eller redan gått en halvtimme när jag sappar förbi den på kanalerna.. men nu jävlar! och satan vad bra den var. toppen!




Efter det var det rask takt iväg till stallet. mocka och mysa med mina stackars djur som inte har fått så mycket uppmärksamhet den här helgen.. men men...
kvällsfodra och sen ännu snabbare bege mig till kista för att kolla bio med angelica.
SALT.


och även den var ju helt förbannat bra!
som sagt, en fantastisk helg helt enkelt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0