Tut tut, här kommer fisken!

Var och såg "I rymden finns inga känslor" igår. Helt underbart söt film!! Mycket bra, helt klart värt o se.!


Det var galet mycket sniglar på brevlådorna inatt? Wtf gjorde dom där?
Har även insett (och skrattat åt) att jag går och irriterar mig på för trånga brevlådor.
Att jag irriterar mig på dom är ju inte så konstigt, det gör att mitt arbete tar längre tid.
Att jag skrattar åt att jag irriterar mig på det beror på att jag trodde väl aldrig att jag skulle
irritera mig på något sånt som en brevlåda. Eller rättare sagt, ett brevinkast.
Vissa är på tok för trånga för dagens tidningar! HAHA!

Och juste ja, medans jag ändå håller på, dom där förbannade brevlådorna med nån form av
"stöldskydd" i sig, du vet, ett extra lock med bara en liten aldeles för smal springa i sig.
dom är också helt jävla värdelösa! Och dom asen som har en jävla massa dekorationer runt sina brevlådor?
Det är ju som att be om att få skiten överkörd. Tänk lite nu hörni!
Och dom där brevlådorna som står aldeles för långt in för att nås från bilen. FRUKTANSVÄRT IRRITERANDE!

Och medans jag ändå är i gnällarstadiet.

Skulle hämta ut pengar idag.
Fick ett sånt där utbetalningskort, eller vad det heter, från PREMO. Eftersom dom inte hade mina kontouppgifter.
Så jag gick in på handelsbanken. Och dom frågade vänligt om jag var kund på banken, nej det är jag inte svarade jag då. Och då fick jag vänligt information om att då skulle dom vara tvugna att ta en avgift för det eftersom jag inte var kund hos dom. Men snäll som hon var så visade hon även vart nordea låg, vilket bara vart rakt över gatan. Så där kunde jag hämta ut mina pengar gratis.

Knatade över till nordea. tog en kölapp. Lyssnade på en farbror dom gnällde om nått till kvinnan som hjälpte honom med hans ärende.
Min tur. Och jag förstod precis vad han blev irriterad på. Jo, nog fan ska nordea också ta en avgift för att jag ska få ut mina pengar eller få dom överförda på mitt konto. MEN VA FAN?! JAG ÄR JU KUND HÄR kunde jag inte låta bli att uttrycka mig lite högre än vad jag kanske var berädd på själv.
Jo men nu är det såhär att eftersom du nu är jätte irriterad på det här så kommer du nu göra allt för att du inte ska få såna här lappar några fler gånger. så då kommer du inte ha det här problemet nå mer. och därför tar vi en avgift på det här. ehum? jag kommer för fan byta bank pga det här. inte bli irriterad på lapphelvetet. jag skiter väl i om jag måste gå med en lapp till min bank för att få pengarna. men jag blir irriterad på bankhelvetet som ska ta mina pengar för att ge mig mina pengar. svin.

Gjorde senare ett kontantutag. från mitt konto. och då står det fint. först en utbetalning. sen en överföring, sen ett UTTAG på 50 kr. det där uttaget har då nordea gjort. från mitt konto till sitt. det är ingen jävla avgift. dom har ju gått in och plockat pengar från mitt konto. inte tagit en avgift från den lappen som jag fick. svin.

Jaja, det är i alla fall fint väder. tänkte både rida o köra ikväll. det är ju i alla fall nått..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du var inte och såg "Jag har ju ändå inga känslor" då? :P

2010-09-07 @ 19:15:36
URL: http://rya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0