Smågodis och håkan hellström.

Tok söndag. Vilken underbar söndag!
Att helgen började så pissigt och slutade så härligt!

Vaknade tidigt idag. (kan ju bero på att jag har sovit sjuuukt mycket den här helgen!)

Gick ut och gick en lång prommis med lilla sally. najs. Sen blev det en brakfrukost och sedan iväg med mor för dagen to do.

Inhandlade ett nytt oljefilter, jonas fann ju som sagt en SPRICKA i det här om dan.. oops.
och ny olja. igen.. köpte ju en dunk i torsdags.. jaja, tur i oturen. annars hade den väl skurit ihop totalt..

sedan en sväng till öb och city gross. mysigt att gå där. trist bara när man inte har några pengar.. man kan handla så fruktansvärt mycket skit som man igentligen inte behöver. men men.

hem en sväng. och sen iväg till jonas the man!
bytte oljefilter och olja.. och sen så fixade vi även fönsterhissen!! woop woop!
lite hjälpte jag nog till..

Sen försökte vi hitta nemo i min bagagelucka.. det är som så att det läcker in lite vatten där reservdäcket ligger.. så. det blir som en liten fiskskål. jonas skulle håna mig lite och fotade.. pfft!

men, istället för att leta efter vart det kan tänkas regna in.. så borrade vi hål så att vattnet kunde rinna ut.,
japp! bilen fit for fight! rullade prima hem och sen iväg till stallet.

skön helg. eller. tja. skön söndag.
nu är det bara o bita ihop och arbeta igen då.. men nu kan jag i alla fall börja räkna ner.
för nästa gång jag har ledig helg. så är det SSC festen! yeeey!
jävlar vad laddad jag kommer vara!

woop woop!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

It's gonna be awesome : D

2010-09-13 @ 20:07:36
URL: http://miikaelas.webblogg.se/
Postat av: Jen.

MINST SAGT! :D

2010-09-14 @ 16:28:00
URL: http://beji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0