Fy satan vad kyligt!

Det är inte sommar alls längre. Det är rättare sagt svinkallt! Solen skiner, men det är väl si så där bara 7-8 grader i luften. Det är riktig kyla i luften. Inte okej! Men fint är det.  Och luktar gott gör det.

Det blev den älskade älskade underbart snygga pikeur jackan som fick följa med mig hem igår kväll. Gosch vad snygg den är, Och shiiiet vad snygg den är på mig! och jag i den. med mina otroligt snygga brallor till blir det svårtslaget det här du. da da da daaa! fick även med mig en flaska bubbel hem. Jo man tackar stockholms hästbutik. ser verkligen fram emot 1 års firandet!! ;)

Fredag! jomantackar! Jobbar ju som sagt. Men, en liten rackare kanske man hinner med. neej då. Kräftskiva. över 100 pers. galet. kul. lite kyligt. men. otroligt najs!

nee, nu är det kallt. och hungrig är jag också. kanske dags att ta helg? ska gå o städa köket och sånt.. fan. lite ridsugen är jag nog också.

oj då. insåg ju även för en stund sen att jag är lite trött också.. har inte sovit så många timmar inatt. skulle behöva ta en power nap om jag ska orka med det här dygnet.

har jag sagt att jag är helt jävla underbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0