Alla som inte våldtar är dansbandsmän.

Varför kan jag inte sluta gå runt och tänka på den meningen?

Idag blev det en sväng till IKEA för bromma ridklubbs räkning. Nu jäklar finns det massa bestick, tallrikar, glas och muggar igen. Fattar inte vart dom tar vägen? . . . eller jo, klart jag gör. men det är myycket märkligt.
Tyvärr var det bara en ta det man ska ha och skynda sig iväg igen shopping.
Ska nog ta nån dag och strosa runt där länge. Inte för att jag behöver nått speciellt, men ändå. kul o kolla på massa saker. man blir så sugen på att handla nytt.

Kul att vissa har sjuukt fina lägenheter. och andra inte visserligen. Men ändå. Impad.

Körde min lilla råtta idag. sötgöte. Funderar på att åka o rida flashman en sväng innan jag ska bege mig in till kungsholmen. tääänkte jag.

jag har lite planer för min teorisal.. ska sakta men säkert fixa om där inne lite.. men bara lite i taget. så dom inte märker så mycket.. tänkte även fortsätta med köket och så.. hehehe..

bröl. inatt går jag på mitt jobba 8 nätter i rad pass. jobbigt, jo, men! tiden går så sjukt fort! och sen så är det långledig helg efter det! yeeeeeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0