Vilken massiv helg!

Jag följde den nästan enligt planerna. blev dock ett antal färre timmars sömn än jag hade räknat med. Men men, jag är ju fortfarande ung. !

i lördags var det tävlingsdags igen. dressyr. två klasser. LB:2 o LB:3.
Emie var mycket finare än sist, såklart. (?!) Men jag (och många andra!) tyckte att dom var väldigt snåla med poängen. Så det var ju lite mindre kul....

körde en ny trakt i helgen. Sjukt stor när man är van med min lilla plutt trakt på ekerö..
Men kul var det. virrade bort mig som fan i lördags morse.. men på söndagen gick det bättre. typ en timme snabbare. yeeey.

Sen har det bara varit slapp på schemat. eller tja. ¨åkte och kollade på electras snygga spräckta "ögonbryn" som hon skaffat sig i transporten i lördagskväll.. men men, det syddes rätt så smidigt så det var ju bra i alla fall.

I MORGON BLIR DET 112KRYSSNING! woop woop! tokladdad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0