Nu, nu, nu, helst nyss.

När man väl har kommit underfund med något. Som man verkligen vill. Så vill man såklart att det ska ske nu.
Helst nyss.
Men det är bara o vänta o se.
Men hoppas kan man ju alltid göra! För fullt!


Brööl vad dåligt väder det har varit idag. Eller är. ska jobba inatt också. inte sååå kul.
var förvisso sjukt snabb inatt! gaasade som satan. var hemma precis efter tre. sweet.
den känslan är skön. när man ligger i sängen och glor på tv och vet att man fortfarande får betalt.

det var en "man" som satt och kollade på porrbilder på sin dator inatt när jag la en dn i hans brevlåda..
mysigt för honom. synd bara att det inte är så diskret att sitta i ett mörkt rum med skärmen vänd åt det hållet så man ser allt genom fönstret. Och synd att han inte har en högre häck. Men han kanske gillar det. att andra också ser. han kanske bara vill vara snäll. typ sådär halv tre på natten.


snart är det helg. klubbtävling på lördag. får se hur det går. i alla fall en rosett hoppas vi på.

sen ska jag nog ta en liten vinfylla på em/kvällen med issa. får tvinga in henne till stenhamra.
söndag ska jag förvisso släppa ut hästarna. men men, det går nog. typ.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej =) du verkar vara en sån där hyvens person som verkligen jobbar och sliter och gör rätt för sig. Jag själv söker arbete och undrar vad det är för företag du kör för på nätterna? Ha det fint!

2010-10-07 @ 23:00:27
Postat av: Jenny.

Hej hej,

Jag kör ut tidningar för PREMO på nätterna. dom söker nästan alltid folk, gå in på deras hemsida och kolla!

2010-10-18 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0