Man får verkligen lite ont i arslet av att åka med viktoria..

Men fort går det i alla fall! Var hemma typ 03:20. naajs.
men om jag kommer att hitta runt hela den trakten när jag kör själv, det återstår o se...
hoppas på att vägbeskrivningen stämmer någotsådär rätt..

Vaknade tidigt. runt nio. kunde ju ha berott på att sally satte en tass i magen på mig och ville gå upp.
det fick bli nån annans problem.
det som är mest najs med att vakna tidigt är att det oftast är massa bra saker på tv.
slöat mig igenom några avsnitt av jims värld, simpsons, scrubs..

och så får man precis ett fittigt jävla samtal från surfittan hasse. jag kommer nog slå ihjäl gubbjäveln snart.
fan vilket otacksamt jävla cp as.
dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0