Nä nutt!

Skit sak samma.
Massor har hänt, det mesta är passerat. Mycket händer, lite går åt helvete och en snutt går bra.
whaat?

Joda.
Nordea fittar sig med driftstörning, vilket resulterar i att jag inte har fått nån lön än. Fitta.
Spännis snubblade och skrapade upp höger framknä igår.. helvete. han ska starta på fredag.
Men han hinner nog bli bra tills dess.
Var ute o körde honom ikväll. Han kändes superfin. Pigg o glad. Hoppas det inte blir värre....

Lillan var i alla fall jätte duktig igår! <3
Hoppas jag hinner åka in till solvalla och fixa skor i morgon..

Hatar att mitt arbete är underbetalt. Jag vet, det beror på vem och vad man jämför med.
Men. ändå.
Jobbar man 75% ska man väl ändå kunna överleva på den lönen?
Men icke.. Hoppas det blir ändring på det till hösten... Annars vette fan...

Invigningen i lördags gick kalasbra! Och partyt på kvällen gick nog ännu bättre.
Tur att man har vänner man kan sova hos!
Fick ta en liten walk of shame i min party outfit i söndags regnet.. Men jag bjuder på det.
Fy vad sliten jag måste ja sett ut.. En halvvissen blombukett och en halv hel systempåse, håret såg inte riktigt ut som det borde göra och trasiga strumpbyxor. sexy!

Möte i farsta idag. Red på en söt liten ponny där. inte riktigt min smak tyvärr.. och den där instruktören som vi red för. (det var samma som sist) totalt oinspirerande. blä. men men. smaken är som baken.

Snart är det sommar.
Får slita som ett djur hela jävla sommaren. en veckas ledighet. v.28.
misstänker att jag kommer vara mer sliten efter än före den veckan. snyft.
längtar till jullovet, så man kan få vila upp sig lite.
och så undrar folk varför jag aldrig orkar göra nått.
Jag är fan trött.

Ska släppa ut kreaturen onsdag, torsdag och fredag.
Sovmorgon på lördag.
och sen...
ELITLOPPETpå söndag. åååh, härliga underbara dag.

Det var nått mer jag hade tänkt att förtella. ..

Jo! Alida går på bete! Sötgöte vad glad hon blev. Kutade som en idiot i hagen..
Bella o sessan hängde inte riktigt me. pallade väl inte heller.
Släppte henne i fredags, det har regnat varje dag sen dess.
äh, det går ingen nöd på henne. Hon är ju en viking!

Fick höra att underbara kärran ska dö i morgon bitti..
Snuffe. Hon var förjävla fin o rida.. usch vad trist.
Jaja, shit happens...

Nu kan det bara bli bättre va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0