Jag har visst varit lite smått avliden den senaste tiden.

Hoppsan,! vi ska få fasaden tvättad och ommålad, och jag märkte nyss att vedebörande tvättgubbe har lyckats ta sig upp till titta in genom fönstrena på övervåningen nivå. WTF!

sak samma.
Död.
Jo jag har känt mig lite så.
Jag är i alla fall förbannad på min telefon som verkar bege sig mot nån form av död.
Eller, jag kommer snarare döda den om den inte skärper sig.
Den har fått för sig att det är nått "laddningsfel" på den. Så, när den står i det läget så ringer inte alarmen!
Helvete. Men det går aldeles utmärkt att ringa till den. och dååå börjar alla alarm att tjuta. helvete.

körde lillan igår igen. Max är en kärring och tjatar om slaggjord, jaja, bitterfitta.

tror inte att jag har ont nånstans. har dock hostat slem och snorat i snart två veckor. tjusigt.

har haft en minst sagt hektisk vecka.
måndag: solvalla med spännis
tisdag: emmas studentskiva (oj, jag kände mig som en oldie..)
onsdag: fixa håret hos palmborg!
torsdag: Rida hannas sessan på rörby.
Fredag: Rida Emmi
Lördag: Släppa ut hästarna, tävla, möte på jobbet, fest hos palmborg. gosh.
Söndag: ABSOLUT INGENTING, och den jäveln som stör mig örfilar jag upp i brygga!
så de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0