bröl.

Det tog mig typ 15 minuter att finna min häst i sommarhagen idag.
Jävlar vad stor den är. Jag blir lite kär i naturen när jag knatar omkring där.
Till min stora förvåning så var fröken crown inte så tjock som jag hade trott att hon skulle vara redan..
Men däremot bella... hur i helsikke kan hon ha blivit så tjock på bara några dagar?

hoppas av hela mitt hjärta att spännis kan starta i morgon..
Han snubblade ju neer på knä i måndag.. landade på en pytte liten sten som bestämde sig för att göra ett fint litet hål i hans knä. Inte så djupt. Men tillräckligt obehagligt för att jag skulle få lite panikångest..

Såret såg jätte fint ut idag när jag tog in dom.. Han får till och med sova utan linda inatt..

Undrar när fröken rydström beger sig till japan? hm. kanske dags att ta reda på.
Jag vet när hon kommer hem, men inte när hon åker? Är det i morgon mån tro?

Fredag då, jo, hoppas att spännis startar på solvalla... bröl. 1640 auto, spår 4, såg nyss att trean är struken.
woop.

jaja, det får bli som det blir.

Lillan fick nya skor igår. Mycket tjusigt.

Såg att alida hade bestämt sig för att riva av sig halva sin vänstra baksko.. avancerat.

har tappat bort/förlagt en räkning. hm.

Har ångest över att det är dags att betala turkiet resan. gosch.. kräks.

borde väl sova. ska ha mitt tredje utsläpp i rad i morgon.. suck.

men men, elitloppet på söndag piggar upp hela mitt liv!
tänk att det har gått ett helt år sen björn hade halva inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0