ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ

Min kropp och min skalle är heeeeeeeelt slut.
Jag är så trött.
Märkligt.
Med tanke på att det har vart si så där typ 0 ungar i stallet.
(om man inte räknar med dom vanliga såklart..)

Men ändå.
Så är jag helt slut.
Kan ju också ha o göra med att jag alltid har utsläppet på fredagar.
Klev upp 06:05.
Klädde på mig och åkte till stallet runt halv sju.
Släpte ut dom sista hästarna strax innan halv 8.
Skönt.
Mockade och fixade klart allt till mina kreatur.
Körde spännis.
Åkte o käkade frukost/lunch med hasse.
Red ut barbacka i typ världens mysigaste väder på världens mysigaste häst.
ALIDA <3

Åkte sedan till jobbet.
Red courtage. märklig häst...
Hade lektionerna.
Åkte förbi stallet påvägen hem o slängde på alida ett täcke..
hade förhoppningar på att våren var på g. Hon fick till och med vara naken ute idag!
Men icke. Ska bli runt -20 inatt.. fy fan.

Åkte sedan till Farmen o red Cshardas? Hur fan stavar han?
Men typ så.
Den enorma tysken på 184cm i mankhöjd.
Oh fy fan vad högt upp man är i luften när han bockar.
yeeeha!

Hade mer än gärna orkat partajjat ikväll.
Men.
Nu såhär efter en halv öl, så vill jag bara lägga mig ner och sova...

Ska ju till jobbet o ha lektioner i morgon också...

Kommentarer
Postat av: Dr X

Vad är de här nu då, en fredags fest utan Jen!?!?

2010-03-06 @ 03:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0