illa illa.

Men vad ska man göra.
Man är ju som inte mer än människa?
Eller?
Tydligen så är man det.
Man ska vara övermänsklig och tillgänglig för allt och allas önskemål.
Men.
Nu får det faktiskt va lite nog.

neej dåå.
Så farligt är det inte.
Lite mycket nu bara.
Helt mitt eget fel.
Vill så mycket.
Hinner så lite.

Förra lördagen tänker jag inte ens försöka att återberätta.

Veckan har varit rätt så lugn.
Fritidsledarträff igår, på fors gård. Gillar faktiskt det stället..! :P

2,5 timmes tur. Red på lilla sara. söt.
Käkade lunch.
Och sen var det möte.
Åkte från fors typ halv sju på kvällen!
WTF!
När jag kom till svanhagen insåg jag att jag hade glömt bort mina hästar..
fan.
Det var bara att vända, och åka till stallet.
Tur var väl det. För när jag var påväg dit så kom jag på att det var torsdag.
Vilket betyder att det var jag som skulle kvällsfodra.
Hade kommit på det sen i alla fall. Men ändå.

Ikväll blir det en LUGN kväll.
Är redan trött.

Men jag tömkörde lillan idag.
Sprang på rakan och vände.
Jag blev mycket tröttare än henne.
Hon är tokpigg. Lite halvgalen.
Men snäll.

Sen red jag ut på alida i ca 1,5 timme.
Jag höll på att somna.
Lite för kallt, annars var det toppenmysigt.

I morgon ska jag till valla o köra.
Spännis.
Storebror ska också me.
Blackis altså.
Det ska bli kul.
Länge sen jag var där nu.
Och körde.
Najs.
Hoppas han håller sig på banan bara....

Sen blir det väl det gamla vanliga.
Stallet..

Juste ja. Vi ska fira annelie också!
Det blir mysigt.
Men vad tusan ska hon få?
måste sparka lite på bror min, han får fixa.

ååh, mina ögon stänger sig själva. (inte när dom blinkar)
utan lite extra länge. så skönt.


-"Hur vet man att man har jack?
-"Jag har hört att det svider när man ringer.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0