Börjar nästan undra.

Snart är även mars över. Och det snöade i morse?
WTF.

Men jag är inte bitter.
Eller lite i morse.
När det snöade.
När jag i min ensamhet körde spännis, och allt såg ut som vilken decemberdag som helst..
Men.
Det vände!
Solen kom fram.
Jag packade och tvättade rent saker inför i morgon.
Ska köra licenslopp i morgon.
Har ju inte "använt" min licens på 2 år, då får man köra 5 kompliteringslopp för att visa att man fortfarande kan dom där grejjerna serru.

Så det ser jag fram emot.
Morgondagen altså.
Spännis kändes fin idag.
Och igår.
Och på valla i lördags vara han toppenfin!

Hoppas det går bra i morgon.
Kör ju med lite gamla godingar..
Bergakusar altså.. ;)

Funderade över bussfilen i morse.
Och jag kom fram till att den är fan värdelös.
När man inte får köra i den altså.
Med tanke på att det är DYRARE för mig att åka buss till jobbet än bil.
Så tänker jag ABSOLUT inte ens överväga tanken att bli en sån där, en sån som åker buss.
Nä fy fan.
Så.
Bussfilen, som man inte får använda mellan 7-9 på morgnarna, den stör mig.
För jag vet, det är då det åker som mest folk, men är det inte då den borde få användas?
Jävla skit.
Långsamt går det i alla fall. Jag behöver visserligen absolut inte vara ute och åka den tiden på dygnet.
Men ibland blir det ju som så ändå.

Det var nått annat jag tänkte på häromdan.
Som jag skulle förtella.
Men det sket sig ju tydligen.
jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0