Vilken härlig dag!

Solen gassade redan i morse. När jag åkte hemifrån kvart över sex så var det  grader ute. mys.

Var otroligt hurtig idag! slängde ut djuren, som för överigt numera går i samma hage. Jag trodde att min lilla skulle bli våldtagen, men hon spöade skiten ur spännis o flashman istället. Oops. Hoppas det håller i sig även när hon inte är brunstig. Fy fan vad äcklig hon är. Det RINNER brunst ur henne. Det stinker överallt...

Jaja. Ut med djuren, mocka o fixa käk till alla tre. Färdig med allt "slit" kl 07:00. what to do?

Åkte till alia o co.
Red en mycket mysig barbacka tur på fux nr. 1 (Alida såklart)

Sedan var det dags för fux nr.2 (Bella)
Hon var mer vild än tam! jävlar vad rolig vi hade. Flög över diken stock o sten!
Vet inte vem som hade roligast, hon eller jag! Trodde inte att hon skulle vara så pigg o glad med tanke på hur hennes kropp ser ut för tillfället. Hon är fet. SMÄLLFET!

Fux nr 3, sessan såklart, fick vila lite idag. tänkte ta det djuret i morgon.

I morgon är det "pubkväll" kanske vore bättre att kalla det för klubbkväll... här. på arbetet. Mys. Öl, sol, vin.

Jag är helt slut. Måste hem o sova. Eller ska först förbi stallet o ta in djuren. Sen blir det till o grilla med mor min.
Gott gotti gott gott!

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0