Snart slut.

I morgon är sista dagen på Äppelviken. Sluttampen. På allt. Mest papper och diverse närvarokort. Hatar.


Det har vart en förjävla konstig helg.
Bara regn. Nästan.
Så det har varit en mer eller mindre "hästfri" helg för mig.
Eller rättare sagt, jag har varken ridit eller kört.

Så, jag har ägnat mig åt? Tja. faktiskt massa party.
Och tillhörande sova ut länge dagen efter kvällen före.
Skönt.

Tackar Lee för en toppen redag! woop woop.
Shit, vi har alltid kul när vi går ut. Underbart.

Och lördagen då?
Joda,. grillfest i stallet. Spårade lite runt 23 tiden.
begav mig hemåt. Liftade med färingsöträ packet som hade vart på företags grej på grönan.
Vi slutade såklart på nästgården. mycket mycket män. omg!
Det var bara att välja o vraka. höhö.

joda. det var en bra helg.

och nu sitter jag här.
och luktar bebis.
passade hugo.
bebis.

nu ska jag nog ta tag i dom sista närvarogrejjerna. Bara tävlingarna kvar.
Sen ska jag åka till supersnälla håkan och få mina bromsbelägg utbytta.
dom bromsade visst med sin frånvaro. ooops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0