Det går verkligen inte bra just nu...

Kan väl lika gärna börja med bilen då...
Det står kvar på värmdö.
Skulle ju bara byta bromsbelägg...
Det blev visst lite mer än så. Bromsoken båda bak....
Najs. och det fanns ju såklart inte hemma. så. det beställdes. Och där står den nu.
På värmdö.
Jävla skitfitt ö. Jag hatar värmdö.

Tur TUUUUUR! att håkan är så förbannat jävla snäll.
Får låna golfen av honom tills bilen är klar.
super super snälla håkan. finns nog ingen snällare.
Hi hi vad kul det är att åka runt i en bil med så bra ljud i!
dunka dunka.


Annars då?
jo, resan ska betalas. Den var visst 500 kr dyrare än det vi hade fått informerat.
Kul.

Jag är typ sjuk?
Helt slö i hela kroppen. Allt gör ont. Jag har ingen ork.
Verkligen lägligt.

Jobbar sista dagen på äppelviken idag. och är allt annat än klar med allt.
Får ta o göra resten hemma tänkte jag..

Annars då?
red bella i morse. Hon var lika galen om inte mera galen än sist.
haha. sötgöte.

Jag o bettan ska kolla på sessans sår i morgonkväll..

Och juste ja. spännis startar ju i morgon! hopps hoppas hoppas för allt i världen att det går bra.
Jag orkar inte ha mera bittra miner.

bröl.
Ska vara hos anna kl 18.
det är luuuungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0