Suck, suck, suck...

Nu har jag bestämt mig att det får vara nog.
Med mitt huvudvärkande.
Nu har det pågått till och från i typ ett år. (om inte mer..)
Men, nu är det tyvärr så att det har blivit värre och oftare.
Hela veckan (även nu) har vart fylld med huvudvärk,.
Jag orkar fan inte mer.
Dom ska gräva igenom hela skallen tills dom hittar vad som är fel.
För nu får det vara nog.

Men, mitt liv har dock inte stannat av för det.
(Förutom att min dator fortfarande inte funkar.. tur att jag har en bror..)

Har kört massor i veckan.
Spännis o Alida.
Varannan dag. Asnajs.
I lördags fick lillan springa med igen.
Rackarns du, det finns fart i den där lilla.
Körde på rejält på ena racksträckan.
Och helt plötsligt springer hon framme vid alida.
oops. Inte såå säkert.
Men men, riktigt snygg är hon i alla fall när hon springer!
Helt sjukt hur stor hon är nu.
Måste fota lite.

Är konstant trött också.
Hela tiden, varje dag.
Kommer inte upp på morgnarna.
Så det har blivit kvällsridning för mig.
I torsdags satt jag av den sista hästen kvart över tio.
Phu..
Men det går.
Då får man ju lite sovmorgon i stället.


I morgon är det bara o ställa väckarklockan o ringa till vårdcentralen.
Nu jävlar ska jag ha en remiss.
Inte ens riktiga migrän tabletter hjälper juh.
Bröl.

nä, nu blir det väl en dusch.
Och sen typ sova.

Justeja, har valt färg till mitt nya sovrum!
Toknajs.

Snart flyttas det.
Flytthjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0