Motivation: 0

Blä.
Förkyld som fan.
Snoret rinner. Äckligt.
Halsen gör ont.
Jag nyser och hostar.
Öronen har slagit igen och jag hör nadaaa.

Och som grädde på moset så råkade lillan skalla mig rejält idag...
En riktigt jävla fullträff fick hon in.. Med träns o allt på dig.
Tur att jag hade hjäm på mig...

Men trots det så fick jag äckligt ont i huvudet och illamåendet kom som ett brev på posten!
tjoho.

Smärta.

Så jag känner för att göra absolut ingenting...
Men se det går inte.

Nu är det dags för första teorilektionen.
Och sen den andra.
Sen tänkte jag försöka hinna måla klart mitt rum ikväll..
Bröl...

Och juste ja.
Jag är lite arg också.
På folk.
Som beter sig underligt.
WTF?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0