Kungsgårn.

Juste ja!
Nyår var ju för ett tag sen.
Vi var på värmdö!
Mycket tjusigt.

Nattliga promenader och disneysånger.


Fredagen var rätt så lugn.
Lördagen bestod av överaskningskalas för pille!
woop woop! mycket lyckat!
Jag sov på några soffkuddar, mindre skönt...

Men! Jag fick min efterlängtade McDonalds frukost!
mumsfiliibabba!

Söndag: Var egentligen planerat att spenderas på sorbon.
Men hovslagare, kvällsfodring och långväga besök andrade på dom planerna.
så, det blev en kväll i stallet, alida fick nya skor. Och sen stressade vi tydligen iväg till
Kista för att gå på bio.

fyra pers, två olika filmer.

Jag o mailis på  Sherlock Holmes, och Maxi o Linnea på Avatar.

En bra film faktiskt. Härligt med lite bio, det var länge sen.


idag befann jag mig på kungsgårn..
Körde alida, hon var toppenfin! yeey

Lillan skulle ha fått skor idag.. Men, det visade sig att mr hovslagare visst hade GLÖMT skorna..
WTF!

Jaja, då tänkte vi klippa Alida istället.. Men då visade det sig att mr hovslagare hade GLÖMT klippmaskinen OCKSÅ!

WTF igen!

Så.
Jag stod och väntade och väntade och väntade, på ingenting.
Kuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0