Kände att jag krävde lite färg!

Vilken halvslö dag.

Sov som sagt rätt länge..
Slöade hemma.
Städade lite.

Åkte till stallet, fixade och donade. Hade inte tänkt att köra.. Var ju så förbannat kallt.
Men BÅDA damerna var helt vilda när jag skulle ta in dom från hagen...
Så, jag trotsade kylan och körde ut en liten sväng.
Alida var fin, men tokpigg.
Lillan var helt galen bakom, bockade och slog med ena frambenet!
Dock har hon full koll på vart jag o vagnen är, så hon träffade inte.
Kallt, men kul!

Lillskiten var helt grå av frost när vi kom tillbaka till stallet.
sötgöte.
Tänkte nog tömköra henne i morgon.
Måste se till att hon fattar stanna och styra..
Sen är det bara på me vagnen o ut o gasa!
Yeey,
Hon är i alla fall inte rädd för nått.. Inte ens bussen.
Hon tycker att det är lite obehagligt att bli omkörd av bilar och sånt..
Men bara om dom kör för fort.

Fick ta kvällsfodringen också. Tvingade med mig mor min.
Det är så mysigt att vara i stallet på kvällen. Fixa och dona...
Sen åkte vi till McDonalds och tog lite kvällsfika! Alltid trevligt.
Inte ofta man är på brommaplan kl 22 en lördagkväll med en latte i handen påväg mot bilen och åka HEM!

Det blir nog roligt!

Nähäpp, sova lite kanske.
Tänkte ta sovmorgon i morgon igen.!!

det  behöver jag...'



nanno nanno.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0