Det blev en helt lugn helg!

Skööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt!

Hoppas att jag är lite piggare i veckan nu då...

Fast det är ju inte så konstigt att jag är trött..
Är ju ute heeeela förmiddagarna.
Och så kommer jag till jobbet, in i värmen och äter.
Och jag som till och med hamnar i matkoma av en liten banan...

Inte så konstigt att jag blir trött då..

Men jag fattar dock inte varför tröttheten håller i sig.
Runt 17-17.30 brukar jag piggna till.

Meen hur kul är det?


Jaja, det är i alla fall mitt ilandsproblem..


I morgon bitti tänkte jag gå upp med Werner till ridhuset.
Trimma lite.
Hoppa på tisdag. och tja. Längre än så har jag inte planerat.

Måste hinna förbi Färingsö Trä och bestämma vilken färg jag ska ha i mitt sovrum.
Och så ska vi komma överens om färgerna i badrummena.
Hm.

det blir nog tjusigt.
Skönt.
Snart flyttar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0