Snälla våren, kom hit.

Ja, jag gillar snön, jag gillar vintern.
Men, jag gillar inte att saker inte fungerar som dom ska.
Pga dom ovanstående faktorerna.
Fortfarande. Min bil.
Den behöver värme.
Som jag för just nu inte kan ge den.
Bara för att bilen behagar att lixom ta en paus från livet,
så kan inte jag göra det.
Och med tanke på att jag inte kan förflytta arslet på ett så smidigt sätt..
så tar allt MYCKET längre tid när man måste åka buss.
Så.
Det är förbannat jobbigt att inte ha bilen tillgänglig.
Och det är ännu jobbigare att jag inte KAN TA MIG tid att fixa den.
Jag har ingen tid att ta, inget att plocka tid ifrån.
Så.
I helgen.
Ska jag återuppliva min bil.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0