Oj oj vad det händer krejjer!

Jo man tackar!

I fredags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.. ? :S
Eller jo. Jag packade nog.
För i lördags så gick det stora flyttlasset.
Men på nått underligt sätt.
Så var jag inte delaktig i det!
Hehe.
Hade fått tid hos palmisch just då juuh.
Näää vad ledsen jag var för det.
Och inte nog med det.
Jag var jju tvungen att stanna i stallet på vägen hem.
så.
Lagom tills jag kom hem.
Så var det dags att äta.
Och sen tja. Packa upp lite.
Och sen så var det bara o duscha o göra sig tjusig för att bege sig till Tumba.
Jodå. 25 års kalas stod på schemat.
Och jag säger då det.
Helt galet kul hade jag.
Vilka underbara människor!
Precis sådär lagom galna och sjuka i huvudet som tja. jag?
ha ha.
Ja det var roligt.
Sov inte många minuter den natten.

Vin vin o lite mera vin.
Nejdå. Tog det rätt så lungt. Har ju vart riktigt risig förra veckan.
Som föresten har gått över nästan helt nu!
Bara lite snor kvar.

Begav mig hem från tumba vid 9 tiden på söndagmorgonen.
Solen sken.
Jag var sliten.
Jag totaldäckade när jag kom hem..

hm.
Vem var det som hade med sig kamera i lördags undrar jag...
Har några svaga minnen om mig och en krukväxt..
Det återstår att se..

Men som sagt.
Flyttat har vi gjort.
Mitt sovrum kommer att bli så tjusigt när det är klart!
yeey.

Pållarna mår bra.
Lillan är lite obrydd om staketet dock..
Hon hänger över övertråden och äter utanför hagen.
Även fastän hela övertråden är bytt.. Och det ÄR el i den..
Märkligt.

Red ut på alida idag.
Vi galopperade i snön!
Så söt.
Hon har lite svårt att "fatt galoppen".
Så. hon har kommit på att om hon bockar lite och sen landar i galopp, så går det.
Sötgöte.
Pigg o glad! Sol och vårfåglar!

Fan vad mysigt det är ute när det är såhär.
Älskar det.

nä nu ska jag åter gå till min kursplanering.

mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0