Men äntligen!

Dagens snigelarsel tillägnar jag 3 mobila bredband.
Det är fan inte snabbt nånstans.
Turbo 3G my ass!


Men.
Det är åtminstone internet.
Typ.


Det gick några dagar.
Men det gick bra.

Och nu sitter jag här.
På Söderströmsväg 401.
Jajamensan.

Har en av två svarta bollar som lyser i fönstret.
Freaky.
Halvpajjt.

Helgen var minst sagt. ehum? en rätt så vanlig jenny helg.

Fredagen var väl rätt obetydlig. Jag somnade. Och vaknade mitt på lördagen.
Åkte och körde Alida. Cp galning.

Åkte hem. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde resten av eftermiddagen.
Men jag åkte i alla fall och kvällsfodrade sen.

Och efter det var det bara att svepa i sig några glas vin för att komma ikapp mor min.
Efter si så där kanske ett eller två glas för mycket, så bestämde vi oss för att knata upp till nästgården.
Våran tydligen mysiga lokalpub här i stenhamra.
Som jag dock inte hade besökt än?!

Och det var väl rätt så lungt.
Men robba o han små friends satt där och hinkade öl och diverse andra alkoholhaltiga drycker.

Vad sa jag? En vanlig jennyhelg?
jo.
Efter ett tag kommer det en man in och sätter sig vid vårat bord.
Det visar sig att det är min brors chef. Inget konstigt med det. dom brukar ´hänga o kröka..
Han förstår efter ett tag att det är jag som är storasyster.
Och han säger plötsligt. Om jag bara skulle ha lyssnat på vad din bror har sagt om dig, så hade jag inte velat sitta vid samma bord som dig.
EhhuM? okeej.
Enligt min bror är jag tjock, ful, fet, och världens mest egoistiska människa. Jag är förbannat elak och jag får hitler att framstå som en kille som gav ballonger till barn..
tack för den!
Men säger han sedan.
Det stämmer ju inte alls.
Och så ropar han högt till min bor: -Robba! Hon är ju inte alls skitful! Hon är ju tokläcker!!!
Sen kommer det fram att han har barn, det visste jag visserligen sen innan, och flickvän såklart.
Inget mer med det. Mycket märkliga samtal med honom, mig och min mor om min bror.

Det börjar bli stängningsdag och alla börjar skuffas ut.
denna man ropar då till min bror medans han grabbar tag i mig och drar ut mig i köket.
-Syns på måndag robba!!

Och så där står jag helt plötsligt. I köket. Med en man, som har flickvän och barn.
Och kan ni gissa vad han heter?

Ja, precis. Vad skulle det annars vara?



Mattias.


Kommentarer
Postat av: vanessa

Jag dööööör.. din blogg är så jävla bra. hahahahaahah

2010-02-17 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0