jag flippar snart.

jag orkar inte med att allt går så förbannat jävla obra just nu.
Varför i helvete kan inte allt bara få vara som det ska.
Det behöver inte vara bra, eller bättre.
Bara vara. Fungerande.
Men icke.

Jag stör mig så mycket.
På allt just nu.
Flippade nyss ur för våran utlandsresa i sommar.
Varför?
Inte en jävla aning.
En fixidé som jag har i min hjärna.
Jag känner på mig att jag inte kommer att ha garanterat kul eftersom det är så många (trodde jag) andra som också ska med.
Nu fick jag väl visserligen reda på att det inte är så många andra som det pratades om.
Och så lät det väl även nu som att det inte "får" följa med några andra eftersom det är faktiskt "våran" resa.
Bröl.
Jag orkar inte.

Jobbigt.
Jobbigt.
Jobbigt.


Bilen startar fortfarande inte.
Fick vänta på bussen 1 timme idag.
Fitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0