Flaggstångsknoppstillverksarbetare.

(Justeja, det här skrev jag tydligen igår? eller när det var. glömde nog bara att klicka på spara & publicera knappen)

Eller?
Va fan är det?


Skit sak jävla samma.

MINA NYCKLAR KOM TILL MIG IDAG!!!!

Av någon underlig anledning fick jag för mig att dom låg i skåp nummer 4.
Och efter nån timme så visade det sig att det stämde korrekt!

Så, mina älskade älskade nycklar är åter i min jackficka.
Känns säkert.

Medans jag har haft en toppendag så har mina medarbetare inte haft en fullt så lika bra dag.
Jobbigt läge. Förjävligt läge. Förbannat jävla jobbigt läge.
lider i tystnad.

werner fick sig ett REJÄLT galopparbete ute på ängen idag.
Och fy fasiken vad mjuk o fin han var efter det.
Helt underbar. Älskar älskar massor.
Vill inte att morgondagens spekulanter ska köpa honom.
Dom får inte köpa honom.
Dom är fan dåliga.
Han är under utbildning.
Dom är under utbildning.
Dålig kombination.

Har tänkt och tänkt på tanken om att ridskolan skulle köpa honom.
Första reaktionen var såklart nej för helvete absolut inte!
Men, jag har tänkt efter. Och han skulle verkligen passa förbannat bra på Äppelviken.
Storleksmässigt är han kalasbra! Dom har inget sån här modell på häst.
Och ridmässigt är han toppenbra för både ungdomsgrupperna och som tanthäst.

Och så älskar han ju allt som händer och all uppmärksamhet.
Och han tycker faktiskt om att stå inne...

Och det bästa av allt.
jag skulle få vara med honom varje dag!
och såklart rida på honom också.

Werner till Äppelviken, ja tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0