Så var vardagsrutinen tillbaka!

Måndag.
Det känns som att det skulle ha varit måndag för länge sen!
Helgen var otroooligt lång.
Hur kan det komma sig? Har ju även jobbat hela helgen?
freaky.

Fredagen bestod av underbara valhalla finalen. sjuukt härlig kväll!
Började dock jobba kl 4. bil problem. bröl.

Lördag: Sjukt najs kväll i staden så att säga. Massa fina bilar! och människor också för den delen.
Sen blev det såklart arbete igen.

Söndagen bestod av att sova. Klev upp ur sängen 16:15, åkte till stallet (för andra gången, hade även utsläppet....)
red flashaman och sen kvällsfodring. najs bajs.

Och så idag blev det måndag. skulle tydligen ha haft lunchfodringen, men det missade jag? Stod inte i min kalender. freaky. kvällen blir det i alla fall,  ska köra lillan. shiiiet vilken fin häst jag har,. är helt kär! <3

I morgon tisdag då!?
två lektioner och lite annat gojs.
Fan, måste städa bilen idag. Ska tydligen ha med mig nån på "övning" inatt..
suck. kanske ska passa på att städa sovrummet också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0