Tänkte på det här med bussar som åker runt och är "ej i trafik"

Fy fan vilket slöseri!
Mötte HUR många såna bussar som helst idag.
Både till och från brommaplan. Illa.
Och så ser man massa stackare som står och fryser o är böta vid hållplatserna..
Nä, fy fan.
Jag vet den där känslan, när man står och fryser som fan, är trött och hungrig, och väntar på bussen.
Man står där helt jävla själv i mörket. Och så ser man en buss långt borta.
Man slappnar av och blir lite gladare, men när man ser att det står "EJ I TRAFIK" på bussjävlen så blir man så jävla förbannad. Helt JÄVLA onödigt...

Suck.

Jag blir mer och mer snorig.
Än så länge har inte öronen slagit igen.. Och förhoppningsvis så gör dom det inte heller.
Men halsen rosslar och snoret rinner.
Helgen känns lite mindre pigg.
Hoppas på att jag kan dricka mig frisk i morgon.... I alla fall döda en hel del bakterier i min stackars angripna kropp.
Fredagen känns ute på hal is...
Lördagen är still rocking on!
Och söndagen är struken. Yes.
Skönt.
Det skulle bara inte ha gått altså.

NU ska jag i alla fall gå hem tror jag.

JUSTE JA!
Tvingade max att köra lillan med mig igår!
Hon var JÄÄÄÄÄTTTTEEEE duktig.
Körde hela rakan bort och tillbaka.
I mörkret.
Hon blev lite rädd för tre ankor som flaxade upp ur diket.
Annars kalasduktig! Travade på som satan!
Snuffe.
Skulle ha kört henne ikväll också.
MEn som vanligt så ska det här jävla vädret sabba det.
Skulle ha suttit på flashman idag igen. Men samma där.
Min kropp behöver kanske inte utsättas för sådanna överdrivet påfrestande saker just nu.
För jag SKA vara fit for fight på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0