Oj då.

Halsen mår inte bra.

Kvalade i alla fall spännis i onsdags.
Gick mycket bra.
18,1.
ops.
Det kändes inte så fort! Han var kalasfin.
Mjuk och lugn.
Han sänkte även sitt rekord på 2140 volt.. :P

Anmälde igår till mantorp.
Vi fick spår 7 bakom bilen.
Jaja, si så där va?
Men det går nog bra.

Fullt upp resten av veckan.

Släppa ut kusarna i morgon.
Till vin och sprit mässan på torsdag.
Utgång på fredag! (jag fyller ju åår juh)
Grillkalas på lördag.
Ev. hopptävling på söndag. som flyttade ju den från lördag till söndag.
vilket inte passar in i mina planer alls. Kan ju inte ens ta mig till tävlingsplatsen..
Sen så blir det start på måndag med spännis.
yeey!

Har börjat rida in flashman också.
Mycket "jagvetattjagkandölitenukänsla" över det hela.
Men det har gått bra.
Han är ju både bakskygg och har sadeltvång.
Yeey. Vilken härlig kombination, på en TRAVHÄST!
Dvs.
Han rycker till, man håller balansen och råkar trampa ner lite mer vikt i den ena stigbygeln.
Han får sadeltvång och panik.
Najsigt.
Så man får stå där. Som en trasdocka. Och bara vara.
Andra gången jag satt på honom idag.
Första gången igår.
Han sköter sig jätte bra. Men är som sagt spänd som tja. bara den?
Idag var han visserligen mycket lugnare. men tja. det går nog bra.
Påt igen i morgon bara.

Halsen är helt urfuckad.
Snart kanske man ska sluta prata så jävla mycket så den får vila lite...
Eller dricka en jävla massa sprit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0