start!

Right back at ya...

Låg och tänkte igår kväll.
På några människor.

Lite närmare bestämt 5 st personer.
Som på ett eller annat sätt gjort mitt liv förbannat bra,
och förbannat dåligt.

Den första är sjävklar på båda punkterna.
Det har nog aldrig kännts så bra.
Och sen, aldrig kännts så förbannat dåligt...

Och precis då, när allt var som värst.
Så kliver det in en annan människa.
Och det insåg jag aldeles försent.
Att det hade kunnat vara bra.

Och sen utan att jag tänkte på det,
jag missade som starten på det hela.
Så var det plötsligt avslutat?
Okej? Varför jag ägnade en torsdagsnatt
till att fundera och den kom med i tankarna
var lite intressant. Det är nog för att jag tycker
att dens beteende är förbannat löjligt...

Och såhär den senaste tiden, så har det som kommit tillbaka
en person som även fanns där för länge sen.
Så jävla trevligt på nå vis.
Inte för att jag tror att allt kommer att bli "som det var då".
Men det är i alla fall nånting.

Den sista då? Njea, den har jag nog inte ens lust att skriva om idag.
För jag insåg, att det är nog mest en stor hög med skit som har två
ben att förflytta sig med i sin förbannat tråkiga vardag.
Det ska nog bli min "jaja, tur att jag inte har det som den" person.
Du vet, en sån där som man kan tänka på och GLÄDJAS åt att man inte har det så.

Ha! För idag är det fredag!
Och jag såg på kontot att jag fick min lön redan IGÅR!
yeeey.

Funderar på att ta en tripp till Lyckås med lisa.
Massa rea där juueh!

nu ska jag sörpla i mig resten av filen, sen blir det en härlig ridtur innan arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0