Så var det snart torsdag då.

Och jag som trodde att den här veckan skulle gå långsamt.
Tji fick jag.
Eller, visserligen har jag trott att det har varit torsdag idag. men ändå.

Stackars mor ligger hemma och är sjuk. Hon har vart halvt som halvt däckad sen i söndags.
ooops, svininfluensa?
jaja, vilket som. hon blir nog bättre snart.

lillebror han går runt och hostar som en gammal alkis. inte bra inte bra.
Han ligger väl också och är sjuk snart.

och jag då?
Joda, för tillfället är jag kalasfrisk! till och med pigg och glad.
fast lite massage hade nog inte suttit fel.

det ryktas om att vi ska luncha i morgon!
härligt. alltid lika trevligt på våra luncher.

och snast är det fredag! yeeey. löning! woop woop.
jag bara måste hitta på nått kul i helgen.

så säger jag nog innan varje helg.. men sen när man väl står där så orkar man inte ett skit.
men men, det är ju säkert kul det också.

Annars så är det rätt så bra.
Bråkade lite med zetha i morse..
Jobbade.
Skrittade ut på Alida för första gången på lääääänge.
Och sen longerade jag Werner.
Fina kusar det där.

Helgen ser i alla fall (ur hästsynpunkt) ut att bli fullsmockad.
Löshoppning, ridning, träning, lektioner, champonering och installning.
Härligt härligt.

Förhoppningsvis börjar jag med chanelle snart! yeeey! vad jag har längtat!
hon ser ut som ett gammal ök just nu. inte en muskel kvar på kroppen.
skynda långsamt.

nähäpp. dags att hänga lite tvätt. sen blir det patrik 1,5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0