Så tokigt det kan bli.

Hittade en gammal musik mapp på datorn...
Den heter "Musik till tävlingarna"

Och det tog ett tag innan jag kom på vilka tävlingar.

Det var 2HHBs tävlingar. (eller var det när vi hade blivit 3HHB)

Dom som vi hade på berga.

Det var länge sen.

vad märkligt.

Vad mycket som har hänt sen dess...

Men jag tycker ändå att våran klass har lyckats rätt så bra efter skolan.

Det är många som gör mycket.

Faktiskt jag också.


Det blev en hemmadag idag.
Jävligt puckat att ens tänka tanken att åka till jobbet och smitta ner dom andra också.
Jag har visserligen jävligt ont.
Typ. i nacken?

Jag hittde mina slutbetyg för en stund sen.-
Kan inte sluta skratta åt mitt MVG i mikrobiologi och genetik.
Tackar hästmalin för det. :)

Jag lyckades visst få till ett MVG i Idrott och hälsa också.

OCH DESSUTOM MVG I ESTETISK VERKSAMHET.

jag som absolut verkligen inte kan rita! haha

Arbete med häst, Djursjukvård, häst- och stallskötsel, hästkunskap, Hästens utbildning, Ridning, Ridning och körning grundkurs alla MVG. Dvs, alla hästrelaterade ämnen MVG.

Och projektarbetet MVG.

Jag kan nog det här med hästar jävligt bra måste jag nog säga.

Att jag även fick BARA toppbetyg på mina praktiker är ju inte heller fy skam...

Och att vara först en månad i italien + 2 veckor under NUMen var ju inte helt fel.

Jag älskar mina år på berga.
Helt underbara.

Vette fan om jag skulle ha gjort så mycket annorlunda om jag fick göra om dom.
Lite kanske.. eller? njea.

Jag har ju för fan MVG i hoppning, dressyr, trav och monté.
Det är det inte alla som har.

Inte illa pinkat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0