Rawr!

En liten snabbis.
Idag känner jag mig sådär härligt glad!
vet inte riktigt varför.
Men jag bara gör det.

Och ännu gladare blev jag när jag satte mig vid mitt skrivbord på jobbet och började rota i lite gamla papper.
Då hittade jag ett A4 ark där det stod:

Jenny!
Jenny är världens bästa fritidsledare

Jennys ABC...


A-s seg dator

B-arnslig

C-ool

D-rive a car

E-nivs

F-ärgglad

G-ullig

H-åll i hatten!

I-vrig

J-esus!

K-ort

L-iten
M-mm! .. Marabou!
N-alle björn
O-MG!
P-lutte
Q-ueen of the party!
R-awr!
S-olstråle
T-ovigt hår
U-ngdom
V-ild
W-onderful
X-tra allt
Y-r... NOT
Z-ero sugar
Å-åh Jenny :)
Ä-ckel luktande grisar!
Ö-öööl!




Kommentarer
Postat av: edris

Och vem har gjort ditt fina abc om inte jag och katti! :)

2009-09-07 @ 16:56:57
Postat av: Jen.

I know! ni är så söta så!

2009-09-08 @ 14:42:17
URL: http://beji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0