Men vad an detta?

Jag är trött!
redan! och klockan är bara kvart över elva!
fan va najs.
ska nog skynda mig o duscha och sen lägga mig i sängen.

Red lektion på werner idag.
Han var riktigt fin bitvis.
fy fan vad stolt jag är över honom.
han försöker verkligen hela tiden.
så himla duktig.

tävling på lördag.
blir kul.
känner mig dock inte sådär JÄTTE taggad.
men det kommer väl...
sen hade jag ju gärna tävlat på sola den 11 också.
men jag hamnade på reservlistan.
visserligen som 4:e reserv..
men, funderar på att skita i den tävlingen och åka på en hopptävling det datumet istället..
hmm.
får vänta o se lite..

som sagt.
trött.
redan.
nu blir det dusch.

snart är det massa nytt folk i stallet.
härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0