men ät skit.

Ungefär 25 gånger om danuttrycker jag mig så. oftast i telefon. eller på¨jobbet. (dock inte framför mina barn)

Just nu kan det mesta äta skit känner jag.
Jag känner mig ett uns bitter.

idag har jag har nog verkligen insett att jag är 21 år.
21 år.
en 2a och en 1a.
Det är ju för fan pyttelitet!

min ålder sprang ikapp mig.
Och jag känner mig så förbannat liten.
jaja "ung" då.

Åldersgränsen på viking line har höjts till 23. det kan verkligen äta skit.
Det finns så mycket jag inte kan göra. Just för att jag är så förbannat liten just nu.

Sen säger jag inte att jag skulle göra allt det där jag kunde göra om jag var 23.
Men själva grejjen..

21 är ju för fan 12 baklänges.
skit.
ät skit.

och så är jag förkyld.
Halsen säger nog upp sig helt snart.
snoret rinner och ögonen gör ont.
Helvete.

jag har ont i axlarna. och i nacken.
Jag behöver massage.
Men det är inte bra o få när man är förkyld.
Fan.
Ät skit. 

Bitterheten svämmar över.

Alla är så förbannat kära.
Och vuxna.
Dom skaffar barn.
Gifter sig.
Flyttar ihop.
Reser.
Lever.
Myser.
Är glada.
Och allt sånt där.
Fan också.

Jag vet inte.
Jag känner mig inte misslyckad som så.
Men hallå?!
Jag då?

Äh skit sak samma.
Alla män är ändå svin.
Jag skulle kunna skriva en lista här på folk som har varit och är och kommer att vara otrogna.
Svin.

Kommentarer
Postat av: Mailis

MÄN ÄR SVIN!

Fan aldrig mer.

2009-09-10 @ 12:19:13
Postat av: Hanna

Jag säger detsamma.

MEN JAG DÅ?!

Jag bor ju förfan fortfarande hemma.

Säg till när morsan din har flyttat ut, då får du mig om halsen igen.

och föresten, ÄT SKIT.

2009-09-15 @ 10:48:27
URL: http://rya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0