Lite mindre snor, lite mera host!

Ja, ungefär så är min hälsostatus just nu.

Mycket piggare, men långt ifrån helt frisk.
Helgen då?

Uppstigning tidigt i lördags! Mot älvsjö och palmisch!
Först plockade jag upp fis lisa i min racer bil!
Först på plats, dvs tid kl 09:00!
goooood morgon!

Lisa fick bli brunett! toksnyggt!
Jag gjorde bara några slingor!
Visserligen också toksnyggt!
Jag är förjävla toksnygg helt enkelt!

En liten fotoserie här då..

   
   
   
  

  

Såå  tjusiga vi blev må jag säga!


Kände mig faktiskt lite bättre i lördags.. så jag bestämde mig för att vara med på hoppträningen.
ja jag vet, lite korkat, men jag var ju så jävla hoppsugen!
och tur var väl det! för fy fan vad bra han hoppade på slutet min lilla gulle häst!

han försöker verkligen göra så gott han kan.
Han är så ambitiös...
Snuffe.

Vilka kanonsprång vi fick till!

Mera hoppning på onsdag och sen...

...Tävling på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0