Känner mig sisådär halvpigg.

Skulle ha haft en låååååång härlig sovmorgon.
Men väcktes istället av det inte allt för ljuva stämman från maximilian.
Helvete.

Jag misstänker att jag såklart sa till honom att äta skit.

Dock orkade jag inte somna om efter det, utan tvingade max att punga ut med 1854 kr till färg.
Ikväll blir det nog förhoppningsvis nästan färdigmålat i hans stall. (vilket för stunden känns rätt så onödigt...)
Mer info om det kommer senare...

Åt frukost (som jag tvingade max att köpa åt mig på mackerian) i stallet..
Insåg hur kär jag är i mina hästar.

Visserligen är ju inte dom nästa två mina.. men jag är fan kär i dom också..






Nästa år är det jag o Chanelle som glassar runt på tävlingsbanorna...

Då jävlar!



Idag är det donken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0