Förhoppningsvis lite mindre tidig kväll typ?

WTF pratar jag om?

Red werner i morse. han var nästan lika tjusig som vanligt.
Eller det är klart att han var fin. Men han blev lite bitter när jag krävde lite mera samling i galoppen.
Travökningarna börjar bli RIKTIGT fina!

Åkte till stenbergs och lämnade in dressyrsadeln för att få sitsen omstoppad! äntligen!
ska bli så skönt för min lilla stjärt.

Sen åkte jag till jobbet, och jag måste säga att den här arbetsdan gick faktiskt förvånandsvärt fort!
Skönt.

Svängde förbi hanna på lovön och hjälpte henne med bella o trebbe.
Det var premiär för trebbe att vara utan morsan i hagen.
det gick jätte bra. lite för bra kanske?

Och precis lika seriösa som vi alltid har varit och antagligen kommer att vara, så slängde hanna upp mig på bella.
I grimma och grimskaft.. haha. ponnyridning for the win!

när reds hon sist? tja, vad sa hon? nån gång, i våras?

ääh, man ska inte va så pjoskig!

skönt att komma hem och göra ingenting för en gångs skull!

i morgon blir det fullt upp igen.
rida rida rida.
känns som att jag har glömt nått?

njea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0