Ehum.

Alla dessa färger? Ingen aning.
Fick lite damp tidigare idag.
Bytte ut tamefan allt.
Det får va så.
Bryr mig faktiskt inte så mycket. :)

Köpte en ny tävlingskavaj idag.



En pikeur, tokskön. och toksnygg!
Jag kommer i alla fall att vara tjusig.
Lämnade in mina stövlar på omsulning och omvärmning av skaftet.
Får se hur det blir. Har ju visserligen dom andra.

Tränade för hanna idag på werner.
Gick si så där.
Det var ju nästan halvstorm ute.
Så han var tokspänd.
Men det gick väl i alla fall framåt, (emellanåt bakåt och uppåt.)
Petitesser.
På slutet travade han i alla fall för minst en 8a.
Och det är ju trevligt att höra.
lilla fina werner.
Hoppas han är någotsådär lugn på lördag..
hoppas hoppas.
Ska ringa i morgon och se om jag kan byta startnummer på honom o emmie,
så kan jag starta först med werner o sist med emmie.
Det bör ju vara lite lugnare där uppe då.
Men vi får se vad dom säger.
Programmet kommer jag ihåg i alla fall.
Så det är ju bra.
Men man ska aldrig säga aldrig.
Det kan ju komma en black out.
Har inte tävlat på ett tag juh.
Ett år eller nått sånt tror jag.
Men nu så.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0