diagägdh

Vilken härlig dag!

Red både Werner o Alida i morse.
Mycket mysigt.

Begav mig till arbetet och jobbade fort fort.

Tog med mig fis Lisa till "andra sidan"
Dvs, södersidan!
Åh vad jag vill bo där ibland...

Vi spenderade lång tid på Lyckås!
Jag köpte ett träns! (typ till chanelle), lindor, sporremmar, sporrhållare, läderfett och hovolja.

Vi åt på vegabaren! Det var sjuukt länge sen jag åt där. Men vilka minnen....

Sedan tvingad jag in oss på ÖB. Där fann vi två täcken! Ett regntäcke, och ett svettäcke till lillan.
Även en reflexbrösta och lite annat tjaffs inhandlades.

Begav oss efter ett tag (eller rättare sagt när ÖB stängde) hemmåt...
Så sjukt fort det blir mörkt nu för tiden.. gosh..

Just nu är jag trött tröttare tröttast.
Ska nog ta en dusch och gå o sova!

Kommer väl visserligen inte somna, men man kan ju alltid försöka.

I morgon blir det rida, rida, rida. Hålla en o annan lektion.
Fixa och dona för att sen förkröka hos lisa!
Och förhoppningsvis så tar vi oss till kårhuset där KTH har nån form av Fest?
yeeeeeeeey!

Jag har nog nästan lyckas planera nästa helg också!
Se på fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0