Ayo!

Vilken dag! eeh? jo. ta me fan! jag är på bra humör fortfarande!

Började morgonen med att försova mig lite granna-...-
men det gick bra.
Jag kör ju så förbannat fort så jag hann precis i tid till enskede för terminens första fritidsledarmöte.
Och det var väl på tiden...
Tyvärr så var dock dom nya fritidsledarna inte där..
Då där satt vi, gamla trogna flickor,damer,tanter i blandade åldrar och fikade.
Nej då, skämt o sido, vi pratade om mycket bra saker (självklart fikade vi också)

Dom flesta träffarna till december är inplanerade.. eeh? flesta?
Vi ska rida på mälarhöjden och på eeh? var var det nu?
Östermalm?

Sen är det jullunch!

WTF! jo, vi har redan planerat in jullunchen.
Och terminen som nyss har börjat.

Såklart lunch på enskede värdshus.
Entrecote med potatisgratäng! mumsfillibabba.

Prata, prata, prata.

Efter mycket om och men, dvs köer hem... suck..

åkte och red emmie.

och sen var det dags för lite hoppträning här hemma.
och jeavlar vad bra vi hoppade idag, jag o werner!
Fan vad det tar sig!

hoppade en JÄTTE LÄSKIG grind. Men det gick prima ballerina.
snuffi snuffi.

så nu känns det rätt så bra inför lördagens sk. tävlingar..
yeeey!

snart är det helg igen.

och det är väl bra antar jag.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0