ännu en tisdag som går av stapeln.

och vad gör väl det?
nada!

sitter just exakt precis nu och äter frukost.
yeey.
vad duktig jag är på det.

igår var jag F R U K T A N S V Ä R T trött...
vaknade visserligen pigg.
red alida o werner.
men sen, när jag kom till jobbet...
jag dog nog lite inombords...

inte nog med det..
efter jobbet så åkte jag iväg till skohem för att hålla lektioner och rida emmie...
phu.
galet trött jag var när jag kom hem.
och ändå började jag städa och bädda rent i sängen!
WTF?

så idag nån gång på morgonen så drömde jag att jag hade en sjukt bra anledning till att ta sovmorgon...
men när jag vaknade si så där halv nio så kom jag dock inte ihåg den.
vilket ledde till en stunds ångest (vilket gick över väldigt fort)..

jag tillät mig själv att ligga kvar i sängen till nio i alla fall.. skönt.
det blir nog en bra dag idag.
det känns som det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0