And theeeen?

känner mig lite halvt som halvt konfunderad över det mesta som inte är som det brukar vara i min sk. vardag.

Jag är fortfarande sjuk.
Men som sagt, inte så mycket sjuk att jag behöver vara hemma.
Men det mesta jag gör är dubbelt så jobbigt och dubbelt så ansträngande och jag blir dubbelt så trött.
Var och målade i max stall igår kväll igen.
Var väl klar vid typ halv två.
Förvisso är det så gott som klart nu.
Men idag då.
jo då kom jag knappt ur sängen.
Så ont i kroppen.
Så ont i huvudet.
usch.

Och jag är så FRUKTANSVÄRT trött.

I morgon har vi (äntligen) första mötet med fritidsledarna. phu.
På tok för sent tycker jag... Det borde ha vart för länge sen juh..

Men men. mot enskede då.

Förhoppningsvis så är det träning på kvällen sen.
yeeha. Hoppeli hoppeli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0