Jag måste skaffa mig en almenacka!

Hur ska jag komma ihåg allt jag "planerar" annars?

Tisdag: Rida Zetha, Werner o Alida.

Onsdag: Lektion för Sofia på fm. Förhoppningsvis hinna rida Werner innan.
             Lektion för Ami ca: 18:30.
             Kvällsfodring

Torsdag: Rida Alida, förhoppningsvis göra något med Chanelle, och nått med Werner.
               VIP inbjuden till Stockholms Häst Butiks öppning! yeey
               Datakurs? *suck*

Fredag: Ehum? Så långt har jag nog inte kommit i min planering än.

Lördag: Rida Werner, Alida, förhoppningsvis göra nått med Chanelle. Smörja iordning alla saker tills på söndag.
              US-gala på kvällen.

Söndag: Tävla!!

nån dag ska jag även hinna klippa kotten. phu.



iiiiiiiiiiik. vad dagarna har för få timmar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0