Förlorad sömn.

Jag har hört att man aldrig kan ta igen det.
Men. Man kan ju låtsas.
Jag fick slut på energi typ runt halv tio igår kväll.
Smög upp och la mig i  sängen när nästan ingen såg..
Vid halv elva sov jag som ett barn.
och vaknade idag.
Helt utvilad. 11 timmars sömn.
Det var välbehövligt.

NU är det slut på allt överarbete.
Nu ska jag ta det lite lungt.

Och så ska jag åka på kryssning.
På tisdag.

Helt galet.
Men ack så kul!

Man kan väl som säga att det går bra nu.

Werner skötte sig fint på tävlingen igår.
Trots att det var SJÖ! på framridningen...
Och att det REGNADE massor.
Så det smattrade i plåttaket i ridhuset.
Det var lite läskigt..
Men det går.
Träning träning..
Jag sa ju att det här var den "sista" tävlingen för i år..
Men.. Jag funderar på att åka till Södertälje..
Anmälan går ut i morgon..
Och gunilla ska döma...
hm.
ska flörta lite med folket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0