En minst sagt blååsig dag.

Och det verkar inte sluta..
Fick börja morgonen med att sätta upp halva dressyrstaketet som hade blåst ner i en konstig vinkel.

Sen hoppade jag Fosse o Werner!
Fosse var duktig! och glad!

Werner var sjuukt fin. Hoppade allt utan att ens tveka! Inte ens en liten skvätt osäkerhet fanns det i honom.

Sen åkte jag till skoghem o som sagt, plågade sofia o kotten lite.

Arbeta.

Tillbaks till skoghem. Red emie och hjälpte ami.
I storm!

nu har jag kollat på greys..
och jag har typ bölat ihjäl mig.
Fy.

Jag kommer nog inte ens ihåg när jag såg ett greys avsnitt utan att böla...

jaja.
nu ska kreaturen få lite kvällsmat..
i stormen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0