eeehum..

Hur i helvete ska jag hinna med allt som ska genomföras i helgen?

Har i alla fall klippt kotten idag!
Han blev sååå fin!

I morse var jag såååå hurtig.
Red Zetha typ svintidigt.
Mockade och gjorde klart allt åt lillan.
Och sen red jag Werner.

Jag insåg att klockan inte alls var mycket, så jag bestämde mig för att tömköra lillan lite.
åååååh! så duktig hon var!.
Det var första gången vi tömkörde själva.
Och vi skrittade fint på volt, bytte varv och stannade.
Jag till och med travade! yeey! shiiiet vad jag fick kuta där bakom.
Men det gick bra. hon är så sjukt lättlärd! och har en sån arbetsmoral så jag blir ju avundsjuk själv!
Min fina lilla flicka.
Hur det än går för henne, så är det tamefan den coolaste hästen jag har träffat i hela mitt liv.

Som nån sa häromdan när jag var ute och gick med henne.

"Hon beter sig ju som en jätte hund, hon följer ju efter dig överallt".

Och det gör hon verkligen. Dit jag går, där är det aldrig farligt, och dit går hon också.

Snuffi snuffi.

I morgon är det full rulle igen.

Upp tidigt och hoppa Werner.
Börna iväg till skoghem och plåga sofia o kotten lite på ridbanan.

Jobba.

Tillbaks till skoghem och plåga ami o emie lite på på ridbanan.

sen ska jag nog kvällsfodra och ta hand om mina kreatur.

nu - sova.

(fan det stormar ju ute!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0