ååååååh. vilken fiin dag!

Igår asså..

Började morgonen med att rida ut på Werner. gosegos.
Sen efter det så tog jag in chanelle!! och borstade på henne.
Nu är det igång! yyeeey.
Helt underbar,
fy fan hur hoon ser ut!
jag ska ta en bild och lägga upp på henne.
en före-efter bild.
och några där emellan.

Sen åkte jag till jobbet.
Våran traditionella torsdagslunch genomfördes.
Sen reda jag Brandski.. (Brandon juuh).

Sen hade jag fittis nybörjarlektion.
Sen massa teori.
Sen runt 6 tiden när jag var klar med det mesta så tänkte jag röra mig hemmåt.
Gick ner i ridhuset för att glo nån minut när lottis ringer.
Och berättar för mig att hon fortfarande är kvar på jobbet. (?!?!)
eeh, jaha, det skiter väl jag i tänkte jag.
och hon hade så mycket att göra och skulle nog inte hinna..
Hinna till vad? Vad har jag missat?
Ja men hinna till styrelsemötet säger hon då.
Men det är ju inte förrsän på torsdag kläcker jag ur mig.
Men lilla jenny, det är ju torsdag idag.

WTF! är det? haha joda.

Sen belv det styrelsemöte.
Efter att jag suckat och stånkat högt av att jag nu har missat idol.
fuck fuck fuck.
så tänkte jag att eftersom jag ändå är här så sent så kan jag ju vara kvar en stund till.
Gick ner till ridhuset och glodde lite på den sk. dressyrspecialen.
blev förbannat ridsugen.
och red med på chester i sista lektionen.
Det gick faktiskt bra måste jag nog säga.
Eller dom sa det i alla fall.
rolig häst det där.

nu ska jag strax äta nån form av frukost.
Sen gå ner o trimma werner.
sen gosa med chanelle. kanske trimma hennes man!
hon ser ut som en vildhäst!
eeeuuuh.

för idag är det freedag!
och ikväll ska jag göra iordning alla saker inför i morgon.
för i morgon ska jag tävla!
tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0